Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

ΟΛΟΙ / ΟΛΕΣ στην ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ - ΑΝΤΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ της ΤΡΙΤΗΣ 23/6, ώρα 19:00, στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Όχι στις προετοιμασίες πολέμου!
Άμεση απεμπλοκή της χώρας από τα πολεμικά μέτωπα.

ΟΛΟΙ / ΟΛΕΣ στην ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ - ΑΝΤΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
της ΤΡΙΤΗΣ 23/6, 
ώρα 19:00, στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Εν μέσω σφοδρών εξελίξεων σε όλο τον πλανήτη, πραγματοποιούνται τα εγκαίνια των έξι εργοστασίων παραγωγής πολεμικού εξοπλισμού στην ΒΙΠΕ Βόλου. Ένα βιομηχανικό σύμπλεγμα που για την ντόπια κεφαλαιοκρατία αποτελεί ένα επίτευγμα «τεχνολογικής ανάπτυξης», «επένδυσης» και «εθνικής άμυνας». Ωστόσο για το λαό και την εργατιά της πόλης, τα εργοστάσια θα σημαίνουν ακόμα μεγαλύτερη μετατροπή της περιοχής σε γεωστρατηγικό στόχο των ιμπεριαλιστών.

Η δημιουργία των έξι νέων εργοστασίων παραγωγής πολεμικού εξοπλισμού σημαίνει ένα ακόμα βήμα την εμπλοκή του τόπου μας στις αιματοβαμμένες πολιτικές των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ, που ήδη έχουν μετατρέψει τη χώρα σε σταθμαρχείο τροφοδοσίας των πολεμικών μετώπων σε Ουκρανία και Μέση Ανατολή. Συγκεκριμένα η περιοχή της Θεσσαλίας, αποτελεί κόμβο των αμερικανοΝΑΤΟϊκών:

  • Η Αεροπορική Βάση της Λάρισας χρησιμοποιείται καθημερινά από τις ΗΠΑ για την στάθμευση και εξόρμηση βομβαρδιστικών και drone, τα οποία όλο και περισσότερο βλέπουμε να στέλνονται στο μέτωπο της Μέσης Ανατολής στο πλευρό του κράτους-τρομοκράτη του Ισραήλ.

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026

ΒΟΛΟΣ | Αγωνιστικές Κινήσεις: Έξι χρόνια από το βασανισμό του Βασίλη Μάγγου, όλοι στην διαδήλωση της 13/6, ώρα 12:00, Δημαρχείο


Έξι χρόνια από το βασανισμό του Βασίλη Μάγγου, βρισκόμαστε ξανά στους δρόμους

Έχουν περάσει έξι χρόνια από το καλοκαίρι του 2020 και τον άγριο ξυλοδαρμό του αγωνιστή Βασίλη Μάγγου κατά την διάρκεια ενός τριήμερου κρεσέντο κρατικής τρομοκρατίας και καταστολής. Στις 13 Ιούνη ’20, μία από τις μεγαλύτερες λαϊκές διαδηλώσεις στην πόλη του Βόλου πνίγηκε στα δακρυγόνα έξω από το εργοστάσιο καύσης σκουπιδιών από την ΑΓΕΤ. Η αστυνομία μέτρησε δεκάδες προσαγωγές και συλλήψεις νεολαίων την ημέρα της διαδήλωσης, ενώ το ξύλο και η τρομοκρατία συνεχίστηκαν με πεσίματα στις μετέπειτα αντικατασταλτικές συγκεντρώσεις έξω από το ΑΤ και τα Δικαστήρια, αλλά και με σωρεία επεμβάσεων σε σπίτια αγωνιστών για εξακρίβωση στοιχείων. Αποκορύφωμα ο ξυλοδαρμός του Βασίλη Μάγγου κατά την διάρκεια κινητοποίησης αλληλεγγύης στους συλληφθέντες, ο μετέπειτα βασανισμός του στο αστυνομικό τμήμα, και ο θάνατός του μερικές εβδομάδες μετά λόγω των τραυμάτων.

Μετά από έξι χρόνια αναβολών και κολλημάτων, η δίκη των έξι αστυνομικών βασανιστών του Βασίλη Μάγγου έχει ξεκινήσει και προχωράει σε σταθερή βάση. Η κρατική συγκάλυψη και διαστρέβλωση των γεγονότων γύρω από το θάνατο του Βασίλη, συνεχίζονται με τα νέα ρεσιτάλ αντίδρασης από μεριά των μπάτσων-βασανιστών και την επιείκεια των δικαστικών αρχών στις προκλήσεις και τα ψέματα από μεριά της υπεράσπισης των κατηγορούμενων.

Παρασκευή 8 Μαΐου 2026

Όλοι και όλες στην αντικατασταλτική διαδήλωση την Παρασκευή 08/05, στις 19:00, στην Πλ. Ελευθερίας

Δεν έχουν τέλος οι προκλήσεις του κρατικού μηχανισμού, της δημοτικής αρχής, του πανεπιστημίου Θεσσαλίας και κάθε κυβερνητικού παπαγάλου της ΝΔ. Επί δύο μέρες, έχει εξαπολυθεί ένα κρεσέντο τρομοκρατίας, προβοκάτσιας και αντίδρασης απέναντι στο τοπικό και φοιτητικό κίνημα του Βόλου, με αφορμή τη διάλυση φιέστας της κυβερνητικής παράταξης της ΔΑΠ στο Δημαρχείο Βόλου το απόγευμα της Τετάρτης 06/05.

Η επέμβαση της αστυνομίας στον πολιτικό χώρο της Λέσχης Εργαζομένων και Νεολαίας Βόλου μερικές ώρες μετά το τέλος της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στο Δημαρχείο, χαρακτηρίστηκε από την προσπάθεια της αστυνομίας να προσαγάγει ολόκληρη της συνέλευση του στεκιού, να μπει στο εσωτερικού του πολιτικού χώρου με το σπάσιμο της τζαμαρίας του, από τον αποκλεισμό της γειτονιάς για πάνω από 3 ώρας, αλλά και από το προκλητικό φιγουράρισμα και παρουσία ενός από τους έξι βασανιστές του Βασίλειου Μάγγου στο χώρο – μία μέρα μάλιστα πριν την συνέχιση της δίκης για το νεολαίο αγωνιστή!

Τον αποκλεισμό της Λέσχης, ακολούθησαν 10 προσαγωγές αγωνιστών του τοπικού κινήματος αλλά και μελών της Κομμουνιστικής Απελευθέρωσης, εκ των οποίων οι 4 μετατράπηκαν σε συλλήψεις με τις κατηγορίες της συνέργειας σε φθορά και απείθεια. Η προκλητική και εκδικητική στάση της αστυνομίας συνεχίστηκε το πρωί της Πέμπτης 07/05, εν ώρα της συγκέντρωσης αλληλεγγύης στους συλληφθέντες έξω από τα Δικαστήρια του Βόλου, όταν έγιναν 2 ακόμα συλλήψεις αγωνιστών, τους οποίους οι ασφαλίτες «τακτοποίησαν» ως πιθανούς αυτουργούς της φθοράς (γκράφιτι) στο Δημαρχείο.

Πέμπτη 7 Μαΐου 2026

Πως παίρνει απάντηση η καταστολή;

Με αγωνιστικές κινητοποιήσεις; Με μαζικές γενικές συνελεύσεις των φοιτητικών συλλόγων; Με κάλεσμα στις εργατικές-λαϊκές οργανώσεις, φορείς και σωματεία να οικοδομήσουν κίνημα ενάντια σε καταστολή, συλλήψεις και κλίμα τρομοκρατίας;

Η ΤΕ Βόλου του ΚΚΕ μας δίνει...
αποστομωτική απάντηση στην ανακοίνωσή του, με αφορμή το όργιο τρομοκρατίας και συλλήψεων αγωνιστών στον Βόλο από τις δυνάμεις καταστολής. 

«Καλούμε όλους του φοιτητές να στηρίξουν μαζικά το ψηφοδέλτιο της ΠΚΣ για να αναδειχθεί ξανά σε πρώτη δύναμη και να πάρει αποστομωτική απάντηση το σχέδιο καταστολής και ποινικοποίησης των αγώνων».

Αυτοί είστε... που θα έλεγε και ο Κουτσούμπας.

ΒΟΛΟΣ | Αγωνιστικές Κινήσεις: Καταγγέλλουμε τις εκδικητικές συλλήψεις αγωνιστών!

Καταγγέλλουμε τις στοχευμένες, εκδικητικές προσαγωγές και συλλήψεις αγωνιστών μετά το τέλος μαζικής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στην κατάπτυστη εκδήλωση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στο Δημαρχείο του Βόλου, την Τετάρτη 07/05. Οι αστυνομικές δυνάμεις προχώρησαν σε πάνω από 10 προσαγωγές αγωνιστών του α/α χώρου, της attack και νΚΑ και μέλη φοιτητικών συλλόγων έξω από τον πολιτικό χώρο της Λέσχης Εργαζομένων και Νεολαίας Βόλου, 4 από τις οποίες μετατράπηκαν σε συλλήψεις με τις κατηγορίες της συνέργειας σε φθορά περιουσίας και απείθειας. 

Η επέμβαση της αστυνομίας στην Λέσχη Εργαζομένων, ήρθε μερικές ώρες μετά το μπλοκάρισμα εκδήλωσης της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στο Δημαρχείο της πόλης από Φοιτητικού Συλλόγους, φοιτητικά σχήματα της Αριστεράς, την πρωτοβουλία αναρχικών φοιτητών Βόλου και τον Συντονισμό Συλλογικοτήτων Βόλου. Σε περίοδο προετοιμασίας των φοιτητικών εκλογών, η κυβερνητική παράταξη προκλητικά χρησιμοποίησε τον τίτλο του Φοιτητικού Συλλόγου Γεωπονικού για να καλέσει τον Αχιλλέα Μπέο, τον πρύτανη του ΠΘ και μία σειρά εταιρείες παραγωγής μηχανών (των οποίων μεγαλύτερος πελάτης αποτελεί το σιωνιστικό κράτος του Ισραήλ, όπου οι υπογραφές των εταιρειών φιγουράρουν πάνω σε κάθε είδους ισραηλινής μπουλντόζας καταστροφής των Παλαιστινιακών σπιτιών σε Γάζα και Δυτική Όχθη) σε κοινή εκδήλωση για τα νέα "μέσα τεχνολογίας στον γεωργικό τομέα". Στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας, η παρουσία της αστυνομίας ήταν περιορισμένη - με τις αστυνομικές δυνάμεις να συραίουν αμέσως μετά στο πολιτικό χώρο της Λέσχης Εργαζομένων, εν ώρα της προγραμματισμένης συνέλευσης του στεκιού, να αποκλείουν την γειτονιά, να σπάνε την τζαμαρία του στεκιού για να επέμβουν στο χώρο, και να συλλαμβάνουν αλληλέγγυους αγωνιστές που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα στήριξης.

Να αφεθούν ελεύθεροι όλοι οι προσαχθέντες. Να μην επιβληθεί οποιαδήποτε κατηγορία.

Κάτω τα χέρια από τους αγωνιστές, τα πολιτικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα.

Κάτω η κρατική τρομοκρατία - Κάτω η πολιτική της φασιστικοποίησης.


Αγωνιστικές Κινήσεις

Βόλος, 06-05-2026

Κυριακή 3 Μαΐου 2026

ΒΟΛΟΣ | Ανταπόκριση από την διαδήλωση της Πρωτομαγιάς

Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις της Πρωτομαγιάς στον Βόλο. Νεολαία και εργαζομένοι πραγματοποίησαν συγκεντρώσεις και πορείες στο κέντρο της πόλης, με συνθήματα ενάντια στην αντεργατική πολιτική κυβέρνησης και κεφαλαίου. Δεν έλειψαν τα αντιιμπεριαλιστικά-αντιπολεμικά συνθήματα, και τα συνθήματα ενάντια στην φασιστικοποίηση της δημόσιας και πολιτικής ζωής.

Όπως κάθε χρόνο υπήρξαν τρία καλέσματα και συγκεντρώσεις που δεν συναντήθηκαν στο δρόμο σε μία κοινή διαδήλωση. Οι ομοσπονδίες ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ με ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και Νέα Αριστερά ξεκίνησαν από την πλατεία Ελευθερίας και κατέθεσαν στέφανα στο μνημείο των νεκρών απεργών εργατών το 1936 στο ταχυδρομείο. Το ΠΑΜΕ και οι φορείς προσκείμενοι σε αυτό, συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Πανεπιστημίου με κατάληξη και κατάθεση στεφάνων στο ίδιο μνημείο. Οι οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και της αναρχίας (Κομμουνιστική Απελευθέρωση, ο Συντονισμός Συλλογικοτήτων Βόλου και ο Ρουβίκωνας) έκαναν πορεία μέσα από κεντρικούς δρόμους της πόλης. Στην τελευταία κινητοποίηση συμμετείχε και το ΚΚΕ(μ-λ) με συνθήματα, ανακοινώσεις και πανό.

Σε μια εποχή που το σύστημα της εκμετάλλευσης και του πολέμου καταργεί το οχτάωρο, αυξάνει το κόστος ζωής και μας ετοιμάζει να σφαχτούμε στους άδικους πολέμους του, θυμόμαστε τις αιματοβαμμένες απεργίες και ταξικούς αγώνες της Πρωτομαγιάς, την κατάκτηση των συνθηκών ζωής και δουλειάς που το σύστημα σήμερα θέλει να τσακίσει.

Κυριακή 29 Μαρτίου 2026

ΒΟΛΟΣ | Ανταπόκριση από την αντιιμπεριαλιστική διαδήλωση της 28ης Μάρτη

Στον Βόλο πραγματοποιήθηκε μαζική αντιπολεμική-αντιιμπεριαλιστική πορεία στις 28 Μάρτη, η οποία εντάχθηκε και στο πλαίσιο των πανελλαδικών κινητοποιήσεων ενάντια στον πόλεμο που έχουν ανοίξει οι ιμπεριαλιστικές στην Μ. Ανατολή.

Με μία δυναμική παρουσία περίπου 150 διαδηλωτών, η συγκέντρωση ξεκίνησε από το Δημαρχείο και κατέληξε στο Στρατόπεδο Γεωργούλα, στο οποίο εδώ και χρόνια βρίσκονται ΝΑΤΟϊκοί και Αμερικανοί αξιωματικοί. Στην εργατολαϊκή συνοικία της Νέας Ιωνίας, η πορεία κινήθηκε με έντονα αντιπολεμικά, αντιαμερικάνικα και αντινατοϊκά συνθήματα, αλλά και με συνθήματα ενάντια στην εμπλοκή της χώρας στα πολεμικά μέτωπα, στην παρουσία και χρήση των βάσεων στη χώρα, στο μέλλον του πολέμου που η αστική τάξη της χώρας υπόσχεται στο λαό αλλά και αλληλεγγύης στον λαός της Παλαιστίνης που δείχνει το δρόμο της πάλης ενάντια σε πόλεμο-ιμπεριαλισμό-φασισμό.

Στο Στρατόπεδο Γεωργούλα υπήρξε έντονη παρουσία των δυνάμεων καταστολής, που εμπόδισε την προσέγγιση της εισόδου. Η διαδήλωση οργανώθηκε από μια σειρά συσκέψεων κοινής δράσης οργανώσεων και συλλογοκοτήτων.

Καλεσματα για την συσπείρωση της διαδήλωσης απηύθυναν το ΚΚΕ(μ-λ), η Κουμμουνιστική Απελευθέρωση και νΚΑ, η Λαϊκή Δράση, το ΞΕΚΙΝΗΜΑ, το ΣΕΚ, ο Ρουβίκωνας. Μία σειρά σχήματα συμμετείχαν με δημόσια καλέσματα όπως ο Συντονισμός Συλλογικοτήτων Βόλου, η Λέσχη Εργαζομένων και Νεολαίας, η φεμινιστική ομάδα "Μαχητικές και Ελεύθερες", η "αναρχική πρωτοβουλία φοιτητών", η attack στα αει, οι Αγωνιστικές Κινήσεις και άλλα φοιτητικά σχήματα. Με ψηφίσματα από Διοικητικά Συμβούλια, στηρίχθηκε κοινό πανό φοιτητικών συλλογών.

Σάββατο 21 Μαρτίου 2026

ΒΟΛΟΣ | Ανοιχτή συζήτηση του ΚΚΕ(μ-λ) για τις επικίνδυνες εξελίξεις στην περιοχή μας


Ανοιχτή Συζήτηση για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή
Δευτέρα 23 Μαρτίου, ώρα 18:00 στο καφέ Τρανζίστορ


- Με τους βομβαρδισμούς στην Μέση Ανατολή να παίρνουν όλο και εκτενέστερες διαστάσεις μετά την επίθεση ΗΠΑ και Ισραήλ εναντίον του Ιράν

- Με την χώρα να εμπλέκεται ενεργά στο πολεμικό μέτωπο μετά τη χρήση Patriot στην Σαουδική Αραβία και την κατάρριψη ιρανικών πυραύλων, και τον καθημερινό κίνδυνο που αποτελεί η Βάση στη Σούδα της Κρήτης

- Με την γοργή πορεία των ΗΠΑ να πυροδοτήσουν μέτωπα και να τεστάρουν τις γεωπολιτικές ισορροπίες σε κάθε γωνία του πλανήτη

- Με τους λαούς να συνεχίζουν να ματωκυλιούνται στα μέτωπα της Ουκρανίας μετά την εισβολή της Ρωσίας

- Με το όλο και πιο άμεσο ξέσπασμα μιας γενικευμένης σύγκρουσης σε παγκόσμιο επίπεδο

Οι αντιπολεμικές-αντιιμπεριαλιστικές διαδικασίες συγκρότησης του λαϊκού μετώπου ενάντια στον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό, την εξάρτηση και εξαθλίωση, είναι πιο αναγκαίες από ποτέ. Ήδη, η περιοχή της Θεσσαλίας αποτελεί σταθμό στην εμπλοκή της χώρας στην φωτιά του πολέμου, με την πόλη του Βόλου να ζέχνει από την παρουσία αμερικανονατοϊκών αξιωματικών στο στρατόπεδο Γεωργούλα αλλά και με την 1η Στρατιά μία ώρα μακριά στην πόλη της Λάρισας, να εξυπηρετεί και να εξοπλίζει αμερικανικά αεροπλάνα και drones κατασκοπίας που σήμερα χρησιμοποιούνται στο μέτωπο της Μέσης Ανατολής και Αν. Μεσογείου.

Όσο οι εξελίξεις προχωρούν σε ρυθμούς κλιμάκωσης και η πολιτική της αστικής τάξης συνεχίζει να επιζητά την επίλυση των συμφερόντων και των μωροφιλοδοξιών της στους φονιάδες των λαών, τόσο θα προσπαθούν να εξοικειώσουν το λαό και την νεολαία για "καιρούς πολέμου". Το αστικό κράτος και οι μηχανισμοί του ήδη βρίσκονται σε τροχιά κανονικοποίησης της εμπλοκής της χώρας στους άδικους πολέμους - τους οποίους το σύστημα και οι υποστηριχτές του βλέπουν σαν το μόνο μέλλον για τα παιδιά του λαού.

Εν όψη της αντιπολεμικής-αντιιμπεριαλιστικής διαδήλωσης το Σάββατο 28/3, στις 11:30, από το Δημαρχείο Βόλου στο Στρατόπεδο Γεωργούλα, το ΚΚΕ(μ-λ) διοργανώνει ανοιχτή συζήτηση την Δευτέρα 23/3, ώρα 18:00, στο καφέ Τρανζίστορ.